عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان حسابدار و آدرس hesab-dar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 162
:: بازدید سال : 721
:: بازدید کلی : 17401

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوشته های زیبا

اطلاع از بسته های ایرانسل و نحوه خرید آن
شنبه 11 دی 1395 ساعت 23:28 | بازدید : 506 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

اینترنت پرسرعت ارائه شده توسط ایرانسل نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می سازد همچنین با خرید و فعال سازی بسته های اینترنت از استفاده نامحدود از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

بسته های اینترنت متنوعی از سوی ایرانسل ارائه شده است که اگر از ساکنین شهر مشهد هستید، هم اکنون این فرصت را دارید تا با خرید سیم کارت Usim به اینترنت LTE ایرانسل متصل شوید. روابط عمومی ایرانسل در رابطه با قیمت تعرفه های نسل چهارم و نحوه اتصال به آن اطلاعاتی را منتشر کرده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مطالعه نمایید.

طریقه اتصال به اینترنت پرسرعت ایرانسل

یکی از دغدغه های اکثر کاربران اینترنت همراه، گران بودن این نوع ارتباط می باشد که اپراتور ایرانسل با ارائه بسته های اینترنت متنوع سعی در از بین بردن این مشکل دارد و علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ایرانسل فعلی خود را به Usim تبدیل نمایند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند. بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت فعلی به Usim در حال حاضر با قیمت 10هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه 10هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت 20 هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس به مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود. بسته های اینترنت ایرانسل را علاوه بر روش های قبلی، هم اکنون می توانید به صورت اینترنتی و با کمک درگاه بانک خریداری نمایید. سیم کارت های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند. خرید بسته اینترنتی ایرانسل بسیار ساده و در عین حال کاربردی می باشد. در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل 4 ایرانسل در مشهد مقدس آماده تعویض سیم کارت و یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل 4 ایرانسل هستند. فهرست نشانی این مراکز از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است، در بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل شما لیست بسته های اینترنت ایرانسل را می توانید مشاهده نمایید. بسته هایی که ایرانسل ارائه نموده است عبارت است از: ثابت، شگفت انگیز، ماهانه، هفتگی، روزانه و ساعتی؛ مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، میتوانند کددستوری #6*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOS، آندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است، روش خرید بسته اینترنتی ایرانسل علاوه بر اینکه مشکلات شما در یافتن بسته های مناسب، اطلاع کافی از قیمت و سایر جزئیات بسته را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه اینترنت ایرانسل

بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند تا به صورت نامحدود از اینترنت نسل چهارم بهره مند شوید که در حال حاضر تعرفه دسترسی به خدمات اینترنت همراه ایرانسل در نسل های EDGE، 3G و 4G یکسان است و مشترکین می‌توانند با استفاده از بسته های افزایشی دیتای همراه ایرانسل و یا بسته های ترکیبی با قابلیت سفارشی سازی، هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری مدیریت کنند. این مقرون به صرفه ترین تعرفه دسترسی به خدمات باندپهن همراه در کشور است، استفاده از اینترنت ایرانسل بدون فعال کردن بسته، هزینه های هنگفتی را به شما تحمیل می نماید. علاوه بر روش خرید بسته اینترنتی ایرانسل از طریق وب، شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن خرید بسته اینترنت، از گوشی هوشمند خود در جهت خرید بسته اینترنت استفاده نمایید که با توجه به سرعت بالاتر خدمات باند پهن همراه ایرانسل نسبت به نسلهای قبلی، خرید بسته های اینترنت همراه از طریق کددستوری #5*555* مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات دسترسی به باند پهن همراه را برای مشترکین فراهم می‌سازد و به مشترکین خدمات نسل سه و چهار ایرانسل توصیه می‌شود برای مدیریت هزینه های خود از این بسته ها استفاده کنند، در روش فوق پس از پرداخت وجه، بسته به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد و نیازی به شماره گیری کد و یا شماره خاصی نمی باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برنامه اندرویدی خرید شارژ و خرید کارت شارژ
دو شنبه 6 دی 1395 ساعت 14:4 | بازدید : 487 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

در این پست به معرفی سیستم عامل اندروید و نرم افزار های آن خواهیم پرداخت. سیستم‌عامل اندروید گوگل در این ۸ سالی که از تولد آن گذشته، مراحل رشد و دگردیسی متعددی را پشت سر گذاشته است. از اولین تجربه‌ی آن در گوشی G1 گرفته تا حضور در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رنگارنگ امروزی که همه جا می‌توان نشان سبز رنگ و دوست‌داشتنی اندروید را مشاهده کرد. در این مقاله می‌خواهیم به سیستم‌عامل اندروید و تاریخچه آن نگاه موشکافانه‌تری داشته باشیم. با زومیت همراه باشید.

با کمک نرم افزار خرید شارژ، شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول خریداری کنید و بیایید به روند توسعه اندروید نگاهی بیاندازیم. این سیستم‌عامل در سه سال گذشته نُه نسخه مهم را ارائه کرده است: نُه! جالب اینکه سیستم‌عامل ویندوز در این 25 سال تنها ده نسخه مهم را عرضه کرده است. باید این نکته را بپذیریم که در دنیای فناوری هیچ سیستم‌عامل یا نرم‌افزار کاربردی این چنین روند پرسرعتی را در تکوین، تجربه نکرده است و اندروید در مرکز این دگرگونی، سریع‌تر از همه بوده است.

اپلیکیشن خرید شارژ به شما کمک می کند که بدون اینترنت شارژ بخرید و گوگل در نوامبر سال 2005 شرکتی به نام Android را خرید، شرکت کوچکی که نرم افزار برای تلفن های همراه می‌ساخت، اما این موضوع را اعلام نکرد تا در نیمه دوم سال 2007 که رسما اعلام کرد، قرار است سیستم عامل متن باز برای تلفن‌های همراه منتشر کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ارائه خدمات اینترنت نسل چهارم توسط سایر اپراتورها
دو شنبه 22 آذر 1395 ساعت 23:43 | بازدید : 500 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

اینترنت نسل سه و چهار در کشور

مروری بر اخبار گذشته: مجوز فعالیت اینترنت نسل چهارم صادر شد.

به وسیله اینترنت شارژ بخرید، قبض پرداخت کنید، بسته اینترنت خریداری نمایید. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۱۸۶ خود اصول حاکم بر نحوه اصلاح و ارتقای پروانه فعالیت اپراتورهای موبایل را برای ارائه خدمات باندپهن، تعیین و تصویب کرده. این اصول با توجه به پایان دوره حفاظت اپراتور سوم موبایل (رایتل) در تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری، و با تاکید بر «ایجاد توزان و رقابت عادلانه در تخصیص فضای فرکانسی، فراهم کردن صدور مجوز اپراتورهای مجازی، اجرایی کردن رومینگ ملی، اجرای طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه ( تغییر اپراتور بدون تغییر شماره) و یکنواخت شدن شماره گذاری و تعرفه ها و حمایت از تولید داخل» به تصویب رسیده.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
روش های خرید و فعالسازی بسته های اینترنت ایرانسل
چهار شنبه 17 آذر 1395 ساعت 18:32 | بازدید : 498 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

به صورت اینترنتی بسته اینترنت ایرانسل خریداری نمایید

امروز با یک آموزش کاربردی در خدمت شما هستیم. شما می توانید علاوه بر روش های موجود برای خرید بسته اینترنت ایرانسل یعنی همان فعال سازی با استفاده از کدهای USSD، به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید و فعال سازی بسته اینترنت نمایید.

از مزیت های این روش به عدم نیاز خرید شارژ و دردسر استفاده از کدهای دستوری اشاره نمود همچنین برای فعالسازی یک بسته ای که به عنوان مثال مبلغ آن 2000 تومان می باشد نیاز دارید که شارژی بیشتر از 2000 تومان خریداری نمایید تا در صورت کم شدن مبلغ 9 درصد مالیات و ... از شارژ، همچنان بتوانید بسته را فعال کنید.

البته توجه داشته باشید که هم اکنون ایرانسل برای فروش شارژ مستقیم خود 9 درصد به مبلغ آن اضافه می نماید، با این روش اگر شما قصد خرید شارژ مستقیم هزار تومانی داشته باشید مبلغی که از شما دریافت خواهد شد 1090 تومان خواهد بود و خط شما به مبلغ 1000 تومان شارژ خواهد شد نه 910 تومان.

الیته هنوز این قانون جدید برای همه ی درگاه های ایرانسل اعمال نشده است و به زودی سایر همکارهای ایرانسل نیز موظف به رعایت این مورد خواهند بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
توضیحات کامل در مورد اپلیکیشن خرید شارژ ایتور
چهار شنبه 10 آذر 1395 ساعت 21:52 | بازدید : 611 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

در دورانی به سر می بریم که گوشی ها هوشمند سلطان بلامنازع گجت های هوشمند می باشند و رشد استفاده از این محصولات بسیار بالا می باشد به طوری که پیش بینی شده است تا سال 2020، 75 درصد از ترافیک وب مربوط به گوشی های هوشمند باشد.

با توجه به همین مسائل اغلب شرکت ها و سایت ها برای رساندن خدمات خود به مشتریان و جا نماندن از سایر رقبا، اقدام به ارائه اپلیکیشن ها اختصاصی خود برای گوشی های هوشمند نموده اند.

در این میان به دلیل اینکه 80 درصد از تلفن های هوشمند جهان بر بستر پلتفرم اندروید می باشند بدیهی است که اولین ورژن این نرم افزارها برای گوشی های اندرویدی عرضه شوند.

با توجه به مطالب فوق و اهمیت توسعه اپلیکیشن هر شرکت و سایت برای گوشی های هوشمند، وبسایت ایتور که سایتی جامع برای فروش محصولات مجازی اعم از کارت شارژ، گیفت کارت، لایسنس و غیره می باشد در کنار نسخه تحت وب خود، اپلیکیشن اندرویدی فروشگاه خود را نیز ارائه داده تا در این رقابت از سایر رقبا عقب نماند.

در این پست نگاهی ریزبینانه به تمام زوایای این برنامه اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض خواهیم داشت توضیحات کاملی در مورد بخش های مختلف این نرم افزار به همراه معایب و مزایای آن ارائه خواهیم کرد برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار خرید شارژ با ما همراه باشید.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

مقدمه

در نگاه اول این نرم افزار ایده و طرح خاصی نسبت به رقبای خود ندارد و همچنین رابط کاربری آن در سطح معمولی می باشد و نکته حائز اهمیتی در آن نتوان پیدا کرد. ولی از جهتی دیگر اگر بخواهیم امکاناتی که این اپلیکیشن در کنار کاربرد پذیری ارائه کرده است به موارد حائز اهمیتی خواهیم رسید در مرحله ی اول بهتر است به کلیات امکاناتی که این برنامه دارد آشنا شوید.

لیست امکانات:

 

  • امکان پرداخت تمامی قبوض خدماتی به همراه ویژگی اسکن بارکد قبض
  • امکان پرداخت قبض جریمه و خلافی خودرو
  • خرید کارت شارژ برای تمامی اپراتورهای کشور در قیمت های متنوع
  • خرید شارژ مستقیم
  • خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت سالانه
  • خرید گیفت کارت در قیمت های مختلف
  • خرید بسته های اینترنتی
  • ارائه گزارشات خرید های گذشته شما
  • بخش اخبار
  • بخش مرتبط با معرفی و نحوه فعال و یا غیر فعال سازی خدمات اپراتورها

 

 

در زیر به معرفی اجمالی هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

 

امکان خرید بسته های اینترنت ایرانسل، رایتل و همراه اول

نرم افزار اندرویدی ایتور این امکان را برای کاربران خود مهیا نموده است تا بتوانند در کمترین زمان بتوانند هر کدام از بسته های اینترنت را نیاز دارند خریداری نمایند این بخش از نرم افزار لیستی از بسته های اینترنتی که هر کدام از اپراتورها ارائه می نمایند را به شما نشان خواهد داد که شما می توانید مبلغ و سایر جزئیات آن را مشاهده نمایید.

در همین بخش می توانید به صورت آنلاین و یا با کمک USSD مبلغ بسته را پرداخت کنید و بسته بلافاصله برای شما فعال خواهد شد.

همچنین در نسخه تحت وب این اپلیکیشن شما نیز از بخش خرید بسته اینترنت می توانید اقدام به خرید بسته اینترنت ایرانسل نمایید.

امکان پرداخت قبوض

هر نرم افزار پرداخت قبض ایتور این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید تمامی قبض های خود را از قبیل قبض برق، آب، گاز، تلفن ثابت، موبایل و قبض جریمه را هم به صورت آنلاین و با کمک درگاه های بانک ها و هم به صورت آفلاین و استفاده از کدهای USSD پرداخت نمایید. اپلیکیشن ایتور نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد و این امکان را برای کاربران خود مهیا نموده است.

با کمک این بخش از نرم افزار شما می توانید تمام قبض های خود را با کمک وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا با استفاده از بارکد قبوض پرداخت نمایید. 

یکی دیگر از امکانات این بخش، امکان دریافت مبلغ قبض میان دوره و پایان دوره برای سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.

بخش پرداخت قبوض - اپلیکیشن پرداخت قبوض

 

امکان پرداخت قبض جریمه

یکی دیگر از اپلیکیشن های موجود در این زمینه مربوط به نرم افزار پرداخت قبض جریمه ایتور می باشد که این امکان در کنار سایر امکانات نرم افزار ایتور قرار گرفته است. برای استفاده از این بخش کافی است که شما ابتدا به سایت راهور مراجعه نمایید سپس با دریافت قبض خلافی خودروی خود به این بخش از نرم افزار مراجعه نمایید و با کمک شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود را پرداخت کنید.

 

خرید کارت شارژ

یکی دیگر از امکانات نرم افزار خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل، امکان خرید کارت شارژ برای تمامی اپراتورها می باشد. اپراتورهایی که از داخل نرم افزار برای آنها می توانید شارژ تهیه کنید به این شرح می باشد: اپراتور ایرانسل، اپراتور رایتل، همراه اول و تالیا.

در این قسمت شما می توانید در مبلغ های متنوعی شارژ خریداری نمایید و مبلغ آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین پرداخت نمایید.

بخش خرید کارت شارژ اپلیکیشن

 

خرید شارژ مستقیم

یکی دیگر از امکاناتی که اغلب نرم افزار خرید شارژ مستقیم دارا می باشند، امکان خرید شارژ تاپ اپ می باشد این قسمت از نرم افزار خرید شارژ مستقیم رایتل، ایرانسل و همراه اول این امکان را به شما میدهد که بتوانید به صورت مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ، سیم کارت خودتان را شارژ کنید.

این سرویس برای اپراتورهای ایرانسل، رایتل و همراه اول در دسترس می باشد و مانند بخش خرید کارت شارژ، شما می توانید ملبغ آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین با کمک تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.

 

قسمت خرید لایسنس آنتی ویروس

این بخش از نرم افزار یک امکان جدید را برای شما مهیا می نماید که در نرم افزار های مشابه آن را تا به حال مشاهده نکرده ام این امکان مربوط به نرم افزار خرید لایسنس آنتی ویروس ایتور می شود که با کمک آن می توانید برای PC یا گوشی خود آنتی ویروس های Bitdefender و Eset را تهیه نمایید و از امن بودن سیستم خود آسوده خاطر باشید.

در این بخش فقط می توان به صورت آنلاین خرید کرد و پس از تکمیل مراحل خرید اطلاعات تکمیلی برای شما ایمیل خواهد شد پس در وارد کردن آدرس ایمیل دقت نمایید.

 

خرید گیفت کارت

این بخش نیز به مانند بخش قبلی کمتر در نرم افزار های خرید شارژ وجود دارد ولی از آنجایی که نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور یکی از نرم افزار های کاربردی در گوشی های اندرویدی می باشد در اپلیکیشن ایتور گنجانده شده است.

در این قسمت از نرم افزار شما می توانید گیفت کارت های گوگل پلی، ایکس باکس، آیتونر، پلی استیشن و آمازون خریداری نمایید که هر کدام از آن در جایگاه خاصی کاربرد دارد به عنوان مثال گیفت کارت های گوگل پلی برای خرید نرم افزار اندوریدی از مارکت گوگل کاربرد دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راینواز
دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت 22:27 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

آهنگ پیشوار رایتل

سرویس آهنگ پیشواز رایتل، راینواز

رایتل نیز مانند اپراتورهای دیگر اقدام به ارائه سرویس آهنگ پیشوار خود نموده است این سرویس راینواز نام دارد. با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل به جای شنیدن بوق انتظار معمولی، آهنگی که شما انتخاب نموده اید برایشان پخش خواهد شد و یک انتظار دلچسب را تجریه کنند. شما می توانید از میان انواع مختلف آهنگ از جمله پاپ، سنتی، کلاسیک، موسیقی های سریال ها و فیلم آهنگ مورد علاقع خود را انتخاب کنید.

استفاده از این سرویس نیازمند هیچ گونه تنظیماتی در تلفن همراه شما نمی باشد و نوع و قابلیت های گوشی موبایل شما در استفاده از این سرویس اهمیتی ندارد و همچنین مشترکانی که تلفن همراه آنها از قابلیت 3G یا نسل سوم اینترنت بهره مند می باشند میتوانند از این سرویس استفاده کنند. ادامه را در ایتور بخوانید.

 

ویژگی راینواز رایتل:

امکان عدم پخش آهنگ پیشواز رایتل شما برای شخص یا گروهی
تخصیص دادن یک آهنگ پیشواز برای فردی یا گروهی از افراد
انتقال دادن آهنگ پیشواز سایر مشترکین برای خود
هدیه دادن آهنگ پیشواز خود به سایر مشترکین
ارسال آهنگ مورد علاقه خود به رایتل

 

هزینه استفاده از سرویس آهنگ پیشوار رایتل

رایتل برای خرید هر آهنگ پیشواز حداکثر سیصد تومان در نظر گرفته است که این مبلغ یا از شارژ رایتل سیم کارت اعتباری شما کسر خواهد شد و یا بروی قبض شما درج خواهد شد و میتوانید برای پرداخت قبض های خود از سرویس ویژه ی ایتور مخصوص پرداخت قبوض استفاده نمایید و همچنین برای تهیه شارژ رایتل مورد نیاز خود می توانید به فروشگاه آنلاین ایتور مراجعه کنید و شارژ رایتل مورد نظر خود را تهیه کنید. توجه داشته باشید که این سرویس هیچ گونه هزینه فعال سازی و همچنین تغییر در تنظیمات سرویس دربر نخواهد داشت.

 

نحوه فعال سازی و استفاده از سرویس راینواز (آهنگ پیشواز رایتل)

برای فعال سازی این سرویس دو روش موجود است:

1) مراجعه به سامانه مدیریت حساب رایتل یا همان سامانه E-Care و رفتن به بخش محصولات من و سپس فعال کردن سرویس راینواز رایتل. پس از اینکه شما این سرویس را فعال نمودید یک پیامک که حاوی رمز عبور شما می باشد دریافت خواهید کرد و با مراجعه به سایت rbt.rightel.ir میتوانید از خدمات آن بهره ببرید و آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

2) ارسال یک پیامک با محتوای ON RBT به شماره 2020: با ارسال این کلمه به شماره 2020 سیستم راینواز خود را فعال کنید.

در جدول زیر دستورات لازم برای فعالسازی، غیرفعالسازی و مشاهده وضعیت را میتوانید مشاهده کنید.

آهنگ پیشوار رایتل

همچنین برای خرید آهنگ پیشواز رایتل، حذف آن، هدیه ی آهنگ، مشاهده آهنگ های پیشنهادی به صورت پیامکی میتوانید از شماره 2030 رایتل استفاده کنید کدهای دستوری مورد نیاز برای هریک از عملیات در تصویر درج شده است.

آهنگ پیشوار رایتل

حالت های پخش آهنگ پیشواز رایتل

پخش به صورت تک آهنگی

این حالت به طور پیش فرض برای تمام مشترکین انتخاب می شود. در هنگامی که یک مشترک با شما تماس می گیرد تنها یک آهنگ برای او پخش خواهد شد.

 

پخش به صورت چند آهنگی

با استفاده از این حالت شما می توانید آهنگ های مختلفی را برای تماس گیرندگان مختلف انتخاب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول
چهار شنبه 24 شهريور 1395 ساعت 1:10 | بازدید : 540 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

بسته های اینترنت پرسرعت همراه اول

بسته های اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول

همراه اول بسته هایی در دو نوع پایه و حرفه ای با نام های آلفا و آلفا+ معرفی نموده است که ویژه اینترنت نسل سوم و چهارم این اپراتور می باشد که همان اینترنت نوترینوی این اپراتور می باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل از این بسته ها و روش فعالسازی آنها و همچنین همچنین میزان شارژ همراه اول مورد نیاز برای خرید با ایتور همراه باشید.

 

معرفی بسته ی آلفا و یا اینترنت پایه

این نوع بسته ها ویژه آن دسته از افرادی است که می خواهند که از اینترنت نسل دوم این اپراتور بهره مند شوند همچنین اگر شما نیازی به اینترنت پرسرعت ندارید و تنها می خواهید که به طور مداوم به اینترنت متصل باشید و از نرم افزار های پیام رسان و غیره استفاده کنید و یا ایمیل های خود را چک کنید این بسته مخصوص شما می باشد. یکی از ویژگی های این بسته ها قیمت پایین آنهاست.

همچنین مشترکینی که محل زندگی آنها تحت پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم نمی باشد و یا تلفن آنها از 3G و 4G پشتیبانی نمی کند جهت استفاده از بسته های اینترنت می بایست این دسته از بسته ها را خریداری نمایند توجه داشته باشید که سرعت بسته های آلفا تا 196kbps می باشد. در جدول زیر می توانید قیمت و شارژ همراه اول مورد نیاز جهت فعالسازی و همچنین روش فعالسازی را مشاهده نمایید.

بسته آلفا

تمامی مشترکین اعتباری و دایمی همراه اول می توانند این بسته ها را خریداری نمایند.

 

معرفی بسته های آلفا+ و یا اینترنت حرفه ای

این بسته ها ویژه ی بهره مندی از اینترنت نسل سوم و چهارم (سروبس نوترینو همراه اول) می باشد با استفاده از بسته های آلفا+ امکان استفاده تخصصی و حرفه بر بستر نسل سوم و چهارم امکان پذیر می باشد که مناسب افرادی می باشد که قصد ارسال و یا دریافت فایل ها با حجم بالا را دارند و یا اینکه مکالمه های صوتی و تصویری بر بستر اینترنت انجام می دهند و یا از برنامه هایی استفاده می کنند که نیاز به دانلود صوت و تصویر دارند به طور کلی کاربرانی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا را دارند همراه اول اقدام به ارائه ی بسته های متنوع نموده است تا مشترکین بتوانند با توجه به نیاز خود هر کدام از آنها را خریداری کنند بسته های آلفا+ سرعت تا 8Mbps را برای شما امکان پذیر می کند در تصویر زیر شما می توانید قیمت و شارژ همراه اول مورد نیاز جهت فعالسازی و همچنین روش فعالسازی را مشاهده نمایید.

بسته آلفا+

  • تمامی مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول امکان استفاده از این بسته ها را دارند.

  • اگر قصد استفاده از اینترنت پرسرعت همراه اول دارید می بایست که بسته های آلفا+ را خریداری نمایید و عبارت دیگر برای استفاده از نوترینو می بایست بسته های آلفا+ را خرید نمایید.

  • تمامی بسته های آلفا+ به همان میزانی که ترافیک روزانه دارند ترافیک رایگان شبانه که از ساعت 2 الی 7 صبح قابل مصرف می باشند را دارا می باشند به عنوان مثال بسته ی 3 گیگابایت یک ماهه علاوه بر 3 گیگ اینترنت خریداری شده 3 گیگ اینترنت هدیه که در ساعات 2 تا 7 صبح قابل مصرف می باشد را دارد.

  • توجه داشته باشید در صورتی که حجم اینترنت شبانه شما به پایان رسیده باشد و از اینترنت نوترینو در ساعات 2 تا 7 استفاده نمایید از حجم روزانه بسته شما کسر می شود.

 

بسته های خریداری شده به دو صورت پایان مهلت زمانی بسته و یا پایان حجم شبانه روزی در صورتی که حتی ترافیک شبانه باقی مانده باشد به اتمام می رسد در این صورت یکی از حالت های زیر اتفاق می افتد:

پایان مهلت زمانی: در صورتی که مدت 30 روزه بسته های آلفا و آلفا+ به پایان برسد بسته به صورت خودکار تمدید خواهد شد و مبلغ بسته از شارژ همراه اول کسر خواهد شد و یا به صورت حساب مشترک افزوده می شود به عبارت دیگه اینگونه تمدید تنها ویژه ی بسته های 30 روزه می باشد برای غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته های آلفا و آلفا+ می توانید کد دستوری #8*100* را شماره گیری نمایید.

پایان حجم بسته: در صورتی که حجم بسته های آلفا و آلفا+ به پایان برسد حجم بسته به صورت خودکار تمدید خواهد شد و مبلغ بسته از شارژ همراه اول کسر خواهد شد و یا به صورت حساب مشترک افزوده می شود اینگونه تمدید ویژه ی تمام بسته های آلفا و آلفا+ می باشد برای غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته های آلفا و آلفا+ می توانید کد دستوری #8*100* را شماره گیری نمایید.

فعال شدن تعرفه عادی: اگر تمدید خودکار بسته ها چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ زمانی غیر فعال باشد و بسته به اتمام برسد تعرفه ی عادی برای شما فعال خواهد شد که طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد.

تعرفه عادی اینترنت نوترینو

 

اطلاع از نحوه رزرو بسته

اگر چنانچه در حال استفاده از بسته ی آلفا و یا آلفا+ باشید و اقدام به فعالسازی بسته ی دیگری نمایید، بسته ی جدید برای شما رزرو می گردد به این صورت که با اتمام بسته ی فعلی، در هنگام تمدید حجمی و یا زمانی بسته رزرو شده برای شما فعال می شود.

 

نکات رزرو بسته

  • مبلغ بسته روزرو شده در زمان فعالسازی آن از شارژ همراه اول مشترک اعتباری کسر خواهد شد و یا به قبض همراه اول مشترک دایمی منظور می شود.

  • مشترکین همراه اول می توانند بسته ی رزرو شده را تغییر و یا حذف نمایند روش تغییر بسته رزرو شده نیز به این صورت می باشد که باید از طریق کد دستوری #100* اقدام به خرید یک بسته ی دیگر نمایند و همچنین برای حذف بسته رزرو شده می توانید از کد دستوری #8*100* استفاده نمایید.

  • اگر شما بسته ی آلفا را به صورت فعال داشته باشید و اقدام به خرید بسته های آلفا+ نمایید می توانید درخواست دهید که بسته به صورت آنی برای شما فعال شود و منتظر پایان بسته ی فعلی نشوید.

 

سرانجام بسته های هوشمند همراه اول

از اردیبهشت ماه سال 94 همزما با راه اندازی تجاری بسته های آلفا و آلفا+ دیگر قادر به خریداری بسته های هوشمند نخواهید بود. مشترکینی که تا قبل از این تاریخ اقدام به خرید بسته های هوشمند نموده اند و در هنگام راه اندازی همچنان این بسته ها برای آنها فعال می باشد می توانند تا پایان بسته فعلی از آن استفاده نمایند و با پایان یافتن آن و در صورتی که بسته ی هوشمند دیگری را رزرو نکرده باشند دیگر قادر به خرید این بسته ها نمی باشند و در عوض تمدید خودکار بسته های هوشمند با بسته ی مشابه آلفا از لحاظ حجم، مهلت زمانی، و قیمت و با سرعت پایه انجام خواهد شد و از شارژ همراه اول آنها کسر می شود. در نتیجه مشترکینی که نیاز به استفاده از اینترنت حرفه ای و پر سرعت دارند کافیست که قبل از پایان بسته فعلی اقدام به رزرو بسته های آلفا+ نمایند.

 

روش خرید و پرداخت هزینه ی بسته ها

در جدول زیر می توانید روش خرید و همچنین نحوه پرداخت هر کدام از بسته ها را مشاهده کنید:

نحوه خرید بسته های آلفا و آلفا+

 

روش اطلاع از وضعیت بسته ها

مشترکین همراه اول می توانندبا استفاده از روش های زیر ترافیک باقی مانده از بسته، مهلت زمانی آن، رزرو بسته و همچنین وضعیت بسته خود را مشاهده کنند:

روش اطلاع از وضعیت بسته های خریداری شده

 

شما مشترکین همراه اول می توانید برای خرید شارژ همراه اول به صورت مستقیم و یا به صورت کد از سرویس خرید شارژ ایتور به آدرسetore.ir/buy و همچنین برای پرداخت قبض همراه اول سیم کارت دائمی خود از سرویس پرداخت قبوض این سایت به آدرس etore.ir/bill استفاده نمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
جمعه 4 تير 1395 ساعت 16:8 | بازدید : 511 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

پرداخت قبض جرایم رانندگی

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
بـایــــد مثـــل پـشـت بــالـشـت بـاشـــی...
ســـرد ولــی خــواسـتـنـی تـــر!

پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی
ساده مي گويم عزيزم دل بريدن ساده نيست
چشمهاي مهربانت را نديدن ساده نيست
از زمان رفتنت خورشيد را گم کرده ام
ناله هاي ابر را هر شب شنيدن ساده نيست.
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
به روزها دل نبند، روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند.باشب بمان!شب گرچه تاریک است اماهمیشه یک رنگ است...
پرداخت قبض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جریمه
توهیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد.ببین!بازهم دلم راتنگ کرده ای…


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
چهار شنبه 5 خرداد 1395 ساعت 20:2 | بازدید : 543 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

سایت پرداخت قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه
تا چیزی را نپذیریم،نمی توانیم تغییرش دهیم!*
#واقعيت #حقیقت*
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

قبض جریمه
تو بحث با احمق، همیشه احمق برنده س!




#واقعيت #حقیقت_تلخ #اصن_یه_وضی
پرداخت آنلاین قبض جریمه

سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور
پرداخت قبض جریمه ای کاش خدا از تو بگیرد
هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد
ﻣﺸﮑﻞ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮑﻼ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻭﻟﯽ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﺎ ﺭﻭ ﻧﻪ
پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

 

سایت ایتور

پرداخت قبض جریمه بانک ملی
وقتی کسی به زندگیتان وارد میشود
خدا او را به دلیلی میفرستد
یا برای درس گرفتن از او
و یا برای ماندن با او برای همیشه . . .
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
۱۳عددنحسی است.....
سه شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 11:58 | بازدید : 559 | نوشته ‌شده به دست مسعود | ( نظرات )

عکس

همه میگویند۱۳عددنحسی است.....

اما من میگویم عامل نحسی ۱و۳هستند......!!!!نه۱۳

عشقهای امروزی یا یک طرفه هستندیا سه طرفه.....


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 صفحه بعد